Mietin myös aluksi että ajovalon parkkipolttimo, voiko yli 30 vuotta vanhaan pyörään laittaa eteen lediä. No ei voi. Mutta kokeilin silti ja tulos oli niin siisti, että sinne se ledi jäi ajovalon viereen.
Paljonko tällä säästi sitten niitä watteja / ampeereja niistä polttimoista jotka palava jatkuvasti.
- takavalot 2 x 8W
- kilpivalo 5W
- mittariston valot 3 x 4W
- parkkivalo 4W
Yhteensä = 37W eli noin hieman yli 3 ampeeria.
Eli lämpökahvojen verran ja hieman kait ylikin. Viehän se Ignitech cdi-boksikin virtaa. En ole mitannut paljonko, mutta ei sen niin väliä, kun tällä pärjää ja enempää sähkölaitteita tähän tuskin tulee kiinni. Mitä nyt se navigaattori ehkä satunnaisesti.
Lupasin joskus laittaa kuvia miltä se mittaristo näyttää ledien kanssa. Hämärässä koitin ottaa kuvia ja onnistuikin ihan kivasti. Mutta kuvissa nämä näyttävät nyt hieman kirkkaammilta mitä oikeasti ovat. Ei mittariston valot, kilpivalo ja takavalo noin kirkkaat ole oikeasti. Kameran asetukset nyt vaan valottivat ne hieman kirkkaammaksi. Mutta saapahan suuntaa, miltä näyttää.
Mittaristo led-valoilla
Tuli kiva efektikuva samalla
Parkkivalo nokassa. Vähän ylivalottunut.
Ajovalo päällä.
Takavalot sekä kilpivalo
Parkkivalo nokassa
Tuollaista
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti