Sytytystulpat: NGK DP7EA-9, DPR7EA-9 or ND X22EP-U9
Jäähdytysneste: 1.5 litraa
Moottoriöljy: 4.0 litraa. SAE 10W-40. API SE, SF or SG. API SH or SJ with JASO MA
Kardaaniöljy: 0.15 litraa. API GL5. SAE90 (above +5'C), SAE80 (below +5'C)
Renkaat: etupyörä 100/90-19, takapyörä 150/90-15
Manuaali: http://www.kawasaki-techinfo.net/showOM.php?view_lang=EN&spec=US&book_no=99987-1179&lang_code=EN
14.7..2022 - 16 694 mailia (26 866 km)
- Myyty
30.6.2022 - 15 282 mailia (24 594 km)
- 10W-40 moottoriöljyt (Jaso MA2 lisäaineet)
- Uusi Champion öljynsuodatin
Talvi 2021-2022 - 15 110 mailia (24 317 km)
Moottori
- Uudet HiFlo filtron ilmansuodattimet + öljytty ne
- Reed-venttiilit tulpattu ja alipaineletkut poistettu käytöstä (olivat rikki ja vuotivat)
Kaasuttimet
- Kaasun vetovaijeri vaihdettu uuteen
- Kaasuttimien ACV-kalvot kunnossa
- Kaasuttimet synkronoitu
Sähköt
- Vasen etuvilkku sekä oikea takavilkku vaihdettu uusiin
- Lämpökahvat asennettu releen ja sulakkeen kera. Releelle heräte kilpivalon johdosta
- Poistettu sivujalan tappokatkaisija (loppui käynnin katkominen)
- Kaikki tappokatkaisijat poistettu
- Sähköliittimet puhdistettu ja suihkittu contact protectilla joka paikasta
Uusi Tourmax jännitteensäädin (Made in Japan).Jännitteensäädin korvattiinkin alkuperäisellä Shindengen laatu-jännitteensäätimellä- Jännitteensäätimeltä vedetty suorat johdot akun plussalle ja miinukselle latauksen tehostamiseksi
- Sytytyspuolille johdotukset häviöiden poistamiseksi
- Volttimittari asennettu
Muut
- Kardaaniosat rasvattu
- Uudet renkaat Avon Cobra Chrome (laakerit oli tip top kunnossa)
- Nopeusmittarin vaijeri vaihdettu uuteen
Ostettu 3.9.2021 - 14 874 mailia (23 937 km)
- Kesällä 2021 uusittu 14Ah akku sekä tulpat DPR7EA-9
- Ei vuotoja
- Kaikki pelaa ja on alkuperäistä
- Aikoinaan tuotu USA:sta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti