Tarina huollosta
23.5.2020
- Uusi Electrex G8 -laturi. Made in England.
- Uusi jakoketju. Itse kiristin ja ohjurit toimivat hyvin ja saivat jäädä.
- Uusi vesipumpun mekaaninen tiiviste. Kiinnitys Shep's methodilla.
- Nokka-akselin takapään öljystefa + juorureijän avaaminen mössöistä.
- Starttikytkimeen uudet rullat, jouset ja holkit.
- Pilalle menneen vauhtipyörän vaihto toiseen. (yksi holkki ja jousi olivat jääneet jumiin sisään)
- Moottorin sisällä uudet o-renkaat, stefat ja tiivisteet mitä matkalla tuli vastaan.
- Uusi öljynsuodatin
- Uusi termostaatti
- Vaihdevivun akselin öljystefa uusittu
- Kytkinkopan akselin öljystefa uusittu
- Uusi öljypumpun ketju koneen etupäähän sekä o-renkaat
- Venttiilien välykset säädetty. Imu 0.10mm ja pako 0.12mm.
- Venttiilien välykset säädetty. Imu 0.10mm ja pako 0.12mm.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti