Tietoa vakiomallisesta Burgman AN400X skootterista
Vuosimalli: 1999 (mallimerkintä X=99)Värikoodi: 22U = Candy Academy Maroon
Akkumalli: YTX9-BS 8Ah. Pituus 150 mm, Leveys 87 mm, Korkeus 105 mm
Akkutyyppi: AGM, LiFePo4 tai Geeli, koska tulee olla kyljellään asennettuna.
Variaattorin hihna: Mitsuboshi 27601-15F03, Käy Burgman AN400 vuosimalleihin 1999-2002
Variaattorin hihnan leveyden alamitta: 22mm.
Rullat: sarjanumero 21650-15F10
Rullien mitat: 26mm x 13mm
Rullien paino: Burgman 400 (1999-2006) (21g), Burgman 400 (2007 +) (19g)
Muuta tietoa ja vaihtoehtoisia osia
Dr. Pulley liukupalat rullien tilalle: täältä tietoaTietoa: http://www.suzukicycles.org/Burgman-series/AN400-Burgman.shtml
23.3.2019 - Mittarissa 42 637 km
Myyty uudelle omistajalleTalvi 2018-2019 - Mittarissa 42 637 km - täydellinen läpikäynti
Sähköt- Uusi geeliakku Biltema 80-832, 11Ah, CCA 210 (EN) Isoin ja tehokkain mitä sai mahtumaan.
- Latausjännite mitattu. 14.5-14.6V tyhjäkäynnillä sekä kierroksilla. Todella hyvä.
- Uusi H4 cree-led ajovalopolttimo 25/25W (halogen on 55/60W)
- Uudet Ba15d led-polttimot taka-/jarruvaloihin 2kpl
- Uudet Ba15s led vilkkupolttimot 4kpl
- Uusi led vilkkurele
- Uusi w5w led-parkkipolttimo eteen
- Uusi w5w led-polttimo satulan-alle lokeroon
- Uusi oikean mallinen sytystulppa NKG CR7E
- Kaikki löydetyt sähkökontaktiliitokset avattu ja puhdistettu ja suihkittu contact protectia
- Uudet lämpökahvat oman releen ja sulakkeen kautta asennettuna Releen heräte parkkivalon plussalta ja releen miinus ajovalon miinuksesta. Releen sijainti keulan harmaan pikkumaskin takana sulakerasian lähellä.
Kaasutin
- Kaasutin ultraäänipesty
- ACV-kalvo oli hyväkuntoinen
- Kiihdytyspumpun kalvo oli rikki ja vaihdettu uuteen
- Kohokammion tiiviste uusittu
- Seosruuvi säädetty 2.0 kierrosta auki (säädetään tarvittaessa kohti 1.75)
- Imukurkku uusittu (vanhassa kumi alkanut halkeilemaan)
- Ilmansuodatin puhdistettu ja öljytty
Moottori
- Moottoriöljyt puolisynteettinen 10W-40 + Champion öljynsuodatin
- Venttiilien välykset säädetty manuaalin haarukan puoliväliin:
Imu 0.10mm (oli 0.15mm. Manuaalin haarukka on 0.08-0.13mm)
Pako 0.20mm (oli 0.25mm. Manuaalin haarukka on 0.17-0.22mm)
Variaattori
- Uudet Peräöljyt 80W-90
- Variaattorin etulautasen suodatin pesty ja puhdistettu
- Variaattorin hihna Mitsuboshi 27601-15F03
- Varihihna leveys noin 23mm. Manuaalin mukainen minimipaksuus on 22mm.
- Variaattorin ilmansuodatin pesty ja puhdistettu
- Malossi Multivariator variaattori
- Malossin 16 tai 16.5 gramman rullat.
Yksittäispunnittuna 16g.
Yhteensä 8kpl punnittuna 132g. Mikä tekee 16.5g per rulla. Vaaka toki voi vähän heittää.
- Keskipakoiskytkimessä näkyi keltainen jousi. Saattaa olla Malossin virijousi
- Keskipakoiskytkimessä 5kpl kytkinpaloja ja palojen paksuus 4mm.
Manuaalin mukainen minimipaksuus on 2mm.
Jarrut
- Seisontajarru säädetty takajarrun pultista kohdalleen
- Takajarrupalaa hyvin jäljellä vielä pitkäksi aikaa
Ostettu 11.9.2018 - Mittarissa 41 851 km
- Givi SR111 top rack for monokey topcase- Givi 156DT touring tuulisuoja
- Suzukin originaali isompi kyytiläisen selkänoja
- Malossi multivariator + 16gr rullat
- 1000km ajetut Michelinin renkaat
- 1000km ajettu variaattorin hihna. Vaihdettu 2014, jolloin mittarissa noin 40 000 km.
Vähän erilainen vempele kuin CeXi tai Wingi!
VastaaPoista