Eipä riittänyt vielä latausteho ajaessa, kun tupla xenonit oli päällä ja tuuletin pärähti pyörimään. Itku sentään. Joutuuko tässä nyt tosiaan luovuttamaan ja kytkemään toisen xenonin pois päältä. Sillä homma ratkeaisi kerrasta.
Höh... en kyllä vielä luovuta.
Ehkä täytyy jokupäivä jaksaa ottaa takapään muoveja pois paikaltaan ja mittailla paljonko regulaattori puskee latausvirtaa. Jos regulaattori on liian huono, niin pelkästään sen vaihto riittäisi. Mutta jos se puskee 14-15 volttia, niin sitten on jossain johdotuksissa huono liitos tai häviötä. Onhan sieltä posti jossain välissä tuomassa minulle sen toisen regulaattorinkin ja tuulettimen.
Nyt on ollut pari päivää aikaa säätää, mutta koskahan sitä aikaa löytäisi taas lisää.
Siihen asti ajellaan vaikka parkkivaloilla. Päiväseltään tuolla tulee ajeltua, niin ihan sallittua se lain mukaan on. Sikäli ei kiirettä. Kunhan syys pimeisiin mennessä on homma ratkennut :)
Pari sanaa jäähdytyksestä.
Näyttäisi selkeästi olevan mainoksensa kaltaista tavaraa tuo waterwetter. Kone käy lämpömittarin mukaan selkeästi viileämpänä. Ihan selkeästi. Sikäli voin suositella tuota lisäainetta kaikille. 17e hintaan ei paha. Ja voi sekoittaa minkä väriseen jäähdytysnesteeseen tahansa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti