Cafe Racer CX etenee. Sain vihdoin kaverin kautta hoidettua hitsauksen satulan alapuoliselle tukiraudalle. Itse kun en hitsausvehkeitä omista saati osaa hitsata.
Oli mukava ajaa 3km varovasti kytkinluistaen perille hitsattavaksi. Se oli ensimmäiset ajot sen jälkeen kun talvella on jakoketjuremppa ja koko moottorin läpikäynti tehty. Hienosti toimi. Perillä pikkuisen kytkintä piti säätää, niin johan nappas veto paremmin.
Räp räp...
Sellainen tukipalkki siihen tuli. Ei muutakun siistii vähän noita hitsauksia ja maali pintaan. Ja muuten pysyy. Vasaralla hakattiin eri suunnista ja siinä on ja pysyy.
Hitsauksen ajaksi varmuuden vuoksi irroittelin nuo johtoliittimet, ettei sytkäosat kärsi.
Kotimatka sujuikin mukavammin, kun kytkin toimi hyvin ja vetoa tuntui piisaavan. Ja tuo Cherry Bomb äänenvaimennin. Tosi mahtavat äänet. Eivät sittenkään niin isot, kuin ihan perus tuplaputkilla olevat suorat putket. Päät kääntyilivät kun nätisti ajoin taajamaa pitkin. Selvästi kerää huomiota tällainen cafe racer.
Seuraavaksi saakin laittaa takalokarin loppukuntoon. Takavalo ja vilkut. Ja Cafe Racer on valmis.
Muutama makustelukuva.
Siinä samalla kun dreemelillä nätöstelin ne hitsaussaumat, niin sitä metallipölyä lenteli pitkin ja poikin. Päätin työn jälkeen, että nyt on hyvä hetki vaihtaa vielä uusi ilmansuodatin paikalleen. Eipä vahingossa pääse sitten palotilaan metallipölyä raapimaan mäntää ja männänrenkaita.
Mukavaa oli huomata, että taajamassa ajaessani ihmisten päät kääntyivät. On tuo kuitenkin sellainen katseen vangitsija ja päänkääntäjä. Musta matala cafe racer, joka pitää hienoa ääntä. Onnistunut projekti etten sanoisi.
Nyt sitten pitäisi vielä päättää, että pitääkö se itsellä vai laittaako myyntiin. Tuleeko sillä ajeltua, kun pihassa on 1100cc pyörä vieressä?
Hieno peli.
VastaaPoistaAiempia postauksia lukiessani en lämmennyt tuolle äänenvaimentimelle mutta näistä kuvista tajusin että sehän on sävy-sävyyn tankin raidan kanssa ja tasapainottaa siten hyvin ulkoasua.