maanantai 17. maaliskuuta 2014

CX500 cafe racer silausta vailla valmis

Maalia pintaan, ettei hitsaukset ruostu.


Jalkajarrun kontakti ei oikein toiminut. Joten avasin koko liittimen ja se oli ihan vihreänä hapettumasta. Kunnon puhdistus ja johan rupesi jalkajarrun kauttakin valo toimimaan.


Oli vähän vihreänä hapettumisesta.


Pikku fiilistelyä mustan maalin kera. 


alkuperäinen cdi-boksi toimi ihan hyvin, mutta koska kaikki tässä pyörässä on uutta tai huollettua, niin ajattelin laittaa tähä uuden sytkäboksin samalla vaivalla. Ja koska sytytyspuolatkin ovat uudet, niin tämän jälkeen kaikki sytytyspuolen osat ovat uutta. Sytytysboksi on Akin tekemä FBG47 cdi-boksi. Eli FinnBoxG47, joka mukailee alkuperäistä cdi-boksia.


Takalokari kunnolla kiinni sekä satula kunnolla kiinni. Tässä aika lailla lopullinen muoto cx:stä.



Taustalla näkyy vanha farmariauton muovinen kaukalomatto takakontista. Tosi näppärä kaikissa remonteissa. Ja muutenkin näppärä pitää pyörän alla tallissa. Jos sattuu jotain vuotamaan, niin helppo tuosta kaukalosta putsata pois. Itse olen sikäli onnekas, että kumpikaan vanha pyörä ei vuoda tippaakaan mistään. Silti varuilta pidän tuota autotallissa jomman kumman pyörän alla. Ei vara venettä kaada.



Lähikuvaa, miten takavalo, vilkut ja kilpi on aseteltu. Jämäkkä asennus, eikä kilpi tärrää pienestä.



Iso oli kokonaisurakka, mutta kyllä se kannatti.
Nyt enää vaan vahat pintaan ja kovaa ajoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti