Mutta jotta pyörä tulee tiptop kuntoon, niin kyllä siitä silti kaikenlaista pientä ja pari isompaa juttua löytyi selvitettäväksi.
- 5500rpm kohdilla tapahtuva kakominen piti selvittää.
- imukurkkujen kunnon selvitys imuvuotojen selvittämiseksi.
- eturengas pitää vaihtaa uuteen.
- takarenkaan joku on asentanut vierimissuunta väärään suuntaan ja se pitää kääntää.
- mittaristosta on puolet polttimoista kärvähtänyt.
- vilkku jää välillä oikeallepuolen päälle siten että valo ei vilku vaan jää palamaan.
- etujarrupalat pitänee kohta vaihtaa. Yksi pala neljästä on jo ihan finaalissa.
- etujarruissa on ilmaa tai sitten jarruletkut joustavat jo liikaa, kun kahva ottaa kiinni tuppeen.
- sähköliitoksia pitää käydä läpi 31v vanhassa pyörässä.
- latausvirran teho pitää mitata.
- akku pitänee ehkä uusia.
- satulassa pari pientä halkeamaa, jotka tosin suht piilossa. Ehkä verhoilu jossain välissä.
- sivujalassa yksi rauta pitää hitsasta. Se mistä jalalla se lasketaan alas.
- pakoputkista puuttuu kummaltakin puolen lämpösuojakilvet.
Lisäksi pyörä on ilmeisesti joskus kipattu paikallan kumoon oikealle puolen. Mitään kolhuja ei ole pelleissä tai tankissa, mutta huomasin että oikean puolen peili oli ihan hieman vääntynyt. Sekä oikean puolen yksi heijastin murtunut. Samotein oikean puolen kahvatuppi on vaihdettu erilaiseen mitä vasemmalla. Samoin oikean puolen vilkku muovineen runkoineen on vaihdettu uuteen, sekä oikealla oleva etujarrukahvan päässä on skraiduja. Pikkujuttuja kunhan pellit ja maalipinta ovat kunnossa.
Siitä sitten läpikäymään asioita yksi kerrallaan. Mutta ensin rekisteröityminen Suomen Veteraanimoottoripyöräklubin nettifoorumille. Siellä vaikutti olevan paljon samanhenkisiä ihmisiä ja rautaista ammattitaitoa tarjolla, mikäli ongelmia tulee.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti