Mikäli Pirkanmaalla kaipaat osien soodapuhallusta, niin otappa yhteyttä minuun, niin voipi olla että tuttu puhaltelee sopivasta hinnasta osat puhtaaksi. Sähköpostiosoitteeni on jalat123@gmail.com
Sitten vähän ennen ja jälkeen kuvia.
Erityisesti kannesta erottaa, miten puhtaaksi se lähti liasta.
Vielä kun kiillotan nuo venttiilikopat täysin kiiltäviksi, niin tulee hienot.
Tässä esimerkki millaiseksi kiillotin CX500 customin venttiilikopat ja starttimoottorin pari vuotta sitten. Voi olla että starttimoottorikin saa kiillotuksen.
Ja lopuksi noita kuvia etäämpää,
jotta näkee miltä se näyttää sitten about pyörässä metrin parin päästä katsottuna.
Mikäli tosiaan alkoi kiinnostamaan oman lohkon tai kansien puhallutus, niin ota yhteyttä.
Mutta muista, että patina ei lähde soodalla pois. Lika ja maali ainoastaan.
Patina kuuluu näihin pyöriin. Patinaa ei saa rahalla.
Ihmettelin, kun yhdessä venakopan pultissa oli isompi kanta. Ajattelin itsekseni, että onkohan siinä korkattu kierteet ja jouduttu laittamaan isommalla kierteellä oleva pultti tilalle.
No tässä puhalluksen tiimellyksessä sekin selvisi.
Mikäs se sieltä pakoaukosta kurkkaa :-)
35 vuoteen mahtuu monenlaista tekijää ja huoltajaa.
Näitä yllätyksiä löytyy aina joka pyörästä.
Täytynee hieman lyhentää tuota pulttia, jottei se vaikuta virtauksiin.
Muuten siitä tuskin on haittaa. Tai sitten korjataan se helicoililla ja aidolla pultilla.
Seuraavaan kertaan...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti