Kardaaniakselin moottoriin kiinnittyvä pää. Hammastukset hyvät. Ei kulumaa.
Molybdeenirasvaa hammastuksiin ja motti paikalleen.
Venttiilikopat avattuna venttiilinvälyksien säätämiseksi. Kummankaan kopan alta ei löytynyt vaaleata vaahtolimaa. Eli kannentiivisteet eivät ole falskanneet jäähdytysnestettä venttiilikoppaan. Hyvä homma. Ei tarvitse lähteä availemaan kansia suotta.
Oikea puoli.
Vasen puoli.
Keinuvivusto oli siistissä kunnossa. Säätöpaloista pari oli kulunut hieman kololle.
Paria eri karkeuksista hiekkapaperia ja niistä tuli taas hyvät.
Kaasarit saivat uudet neulaventtiilit David Silversparesilta
Vanha vasemmalla, uusi oikealla.
Seuraavaksi saa laittaa pakoputkikääreen ja sen jälkeen nesteet sisään ja testaamaan käynnistyykö.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti