Vihdoinkin saapuivat osat englannista ja pääsee jossain välissä aloittelemaan remppaa. Etulohko ja takalohko auki ja osia vaihtoon.
Vielä kun löytäisi sen ajan operaatiolle.
Tässä nippu mitä kaikkea vaihdetaan cx500 customiin. Kuvasta puuttuu moottorin tiivistesarja. (en jaksanut hakea sitä kuvaa varten autotallista) Staattori näytti olevan Electrex merkkinen G47 staattori. Vaikutti ihan hyvin käämityltä. Mukana tuli rautalanka ohjeet, joiden avulla kuka tahansa osaisi vaihtaa kyseisen staattorin ja kytkeä johdot oikein. Ihan mukava juttu.
Osat:
- staattori G47
- ilmansuodatin
- öljynsuodatin
- vesipumpun mekaaninen tiiviste
- vesipumpun kupariprikka
- jakoketju
- öljypumpun ketju
- pakoputken kupari tiivisteet
- nokka-akselin etu- ja takastefa
- vesiputkien o-renkaita
- öljyputkien o-renkaita
- etupään öljysuuttimen o-rengas
- kytkinkopan vivun akselin o-rengas
- jakoketjun kiristemen o-rengas
- etulohkon mittarinpyörittäjän vaijerin stefa
- vaihdepolkimen akselin stefa
- tankin tiiviste
- kaikki moottorin tiivisteet, jotka avataan
- varmaan jotain muutakin vielä...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti