Marving putket. Lyhyemmät ja suorat putket.
Tällaiset normaalia pidemmät änkkärit olisi yksi vaihtoehto.
Kuitenkin jotenkin tykkään alkuperäismallisesta äänenvaimentajasta ja sen äänimaailmasta, joten päädyin laittamaan alkuperäismallisen näköiset. Nämä eivät ole suorat putket, vaan sisältävät jotain kammioita sisällään. Valo ei näy suoraan läpi. Tämä varmasti vaimentaa sopivasti ääniä ja antaa myös osana CX:lle sen tutun ominaisäänen, josta CX tunnistetaan jo kaukaa.
Samalla asentelin kaatumaraudan jo paikalleen ja nyt alkaa CX näyttämään jo hienolta. Tästä tulee vielä hieno pyörä.
Oikean puolen putkiston asentamiseen täytyy taas koittaa löytää sopiva time slotti jostain välistä. Perheellisenä se ei aina ole niin itsestäänselvyys. Mutta kyllä tämä kesään mennessä on ajokunnossa. Eihän tuolla ole vielä ajokelejäkään.
edit: sain toisenkin puolen pakoputket ja kaatumaraudan kiinni, joten tässä lisäkuvia.
Eturengas vielä vaihtuu ja sen jälkeen pyörä on ajokunnossa. Jotain pientä hifistelyä saattaa vielä tulla, mutta pääpiirteittäin kaikki tärkein on etujarrua ja eturengasta lukuunottamatta käyty jo läpi.
Tästä näkee oikean kyljen pakoputken nirhauman, mikä änkkäriin on tullut änkkärien edellisen omistajan toimesta. Tuon kanssa voi ajaa ja elää, mutta jos haluaa top top priimaa, niin putki kannattaisi vaihtaa.
Talven askartelut selvästi kannattivat. Nätti pyörä siitä tulee.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti