Edellinen omistaja oli ottanut staattorin lukemat ylös ja ne jostain lapulta löytyykin. Kun vaan löydän sen lapun. Jenkkifoorumilla oli juttua että jos ajaa väkisin pyörällä vaikka yläkierrokset pätkii ja muutenkin, niin se rikkoo staattorin matalien kierrosten sytytyksenkin.
Kun loppukesästä tämän ajoin kotiin, niin silloin tämä käynnistyi alkuperäisellä cdi-boksilla. 200km jälkeen kotona ei enää käynnistynyt. Eli juuri näin pääsi käymään. Mutta ei se haittaa, kun lataus vaan toimii ja ignitechillä ajelu jatkuu.
Tässä nämä kotona otetut lukemat. Laitan ne edellisen omistajan lukematkin heti kun löydän sen paperin jostain.
1/5 = 107 OK
2/5 = 89,6 OK
3/5 = 202 OK
4/5 = 108 OK
6/5 = 90 OK
7/5 = 201 OK
8/9 = 666 FAIL
5/9 = 293 FAIL
Tässä viitearvot, minkä sisään lukemat pitäisivät olla
Edellisen omistajan ottamat lukemat ovat tässä:
1/5 = 106 OK
2/5 = 88 OK
3/5 = 199 OK
4/5 = 107 OK
6/5 = 89 OK
7/5 = 198 OK
8/9 = 226 FAIL
5/9 = 290 FAIL
Eli lukemat, jotka olivat ennen minun 200km kotiinajoani ignitechillä, jolloin BLUE piuhat, eli 8 ja 9 eivät olleet kiinni missään. Tästä on juttua että se saattaa rikkoa staattoria enemmänkin jos ne eivät ole kiinni. Ja näköjään mittau 8/9 oli muuttunut tuon 200km ajon aikana arvosta 226 -> 666.
Eli lukemat, jotka olivat ennen minun 200km kotiinajoani ignitechillä, jolloin BLUE piuhat, eli 8 ja 9 eivät olleet kiinni missään. Tästä on juttua että se saattaa rikkoa staattoria enemmänkin jos ne eivät ole kiinni. Ja näköjään mittau 8/9 oli muuttunut tuon 200km ajon aikana arvosta 226 -> 666.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti