sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Custom cx:n staattorin lukemat

Customissahan on staattorille tullut sama tilanne mikä näille kaikille ajan kanssa tulee. Eli lakkaa korkean kierroksen sytkä toimimasta. Ignitech cdi-boksilla homma toimii hienosti ja se tässä onkin jo kiinni.

Edellinen omistaja oli ottanut staattorin lukemat ylös ja ne jostain lapulta löytyykin. Kun vaan löydän sen lapun. Jenkkifoorumilla oli juttua että jos ajaa väkisin pyörällä vaikka yläkierrokset pätkii ja muutenkin, niin se rikkoo staattorin matalien kierrosten sytytyksenkin. 

Kun loppukesästä tämän ajoin kotiin, niin silloin tämä käynnistyi alkuperäisellä cdi-boksilla. 200km jälkeen kotona ei enää käynnistynyt. Eli juuri näin pääsi käymään. Mutta ei se haittaa, kun lataus vaan toimii ja ignitechillä ajelu jatkuu.

Tässä nämä kotona otetut lukemat. Laitan ne edellisen omistajan lukematkin heti kun löydän sen paperin jostain.

1/5 = 107  OK
2/5 = 89,6 OK
3/5 = 202  OK
4/5 = 108  OK
6/5 = 90   OK
7/5 = 201  OK
8/9 = 666  FAIL
5/9 = 293  FAIL

Tässä viitearvot, minkä sisään lukemat pitäisivät olla



Edellisen omistajan ottamat lukemat ovat tässä:


1/5 = 106  OK
2/5 = 88 OK
3/5 = 199  OK
4/5 = 107  OK
6/5 = 89   OK
7/5 = 198  OK
8/9 = 226  FAIL
5/9 = 290  FAIL


Eli lukemat, jotka olivat ennen minun 200km kotiinajoani ignitechillä, jolloin BLUE piuhat, eli 8 ja 9 eivät olleet kiinni missään. Tästä on juttua että se saattaa rikkoa staattoria enemmänkin jos ne eivät ole kiinni. Ja näköjään mittau 8/9 oli muuttunut tuon 200km ajon aikana arvosta 226 -> 666.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti