Jotain listaa tein mitä kaikkea pitäisi investoida jotta museointi menisi läpi:
- Kytkinkahva on hieman vääntynyt. Normi ajossa riittää, museointiin ei.
- Oikeanpuoleinen etuvilkun varsi on hitsattu. Pitäisi vaihtaa ehjään.
- Tankissa ja sivumuoveissa on todennäköisesti väärä väri.
- Tankkiin ja sivumuoveihin pitäisi tilata alkuperäistarrat.
- Kenties muutkin alkuperäistarrat pitäisi metsästää.
- Ajovalon alla oleva Honda-logo pitäisi ehkä vaihtaa.
- Oikea takavilkun varressa hapettumaa.
- Peilit orkkis peilejä, mutta toinen lyhytvartinen ja toinen pitkävartinen. Myös hapettumaa.
- Ajovalon kromirinkulassa on lievä nirhauma, joka ei ehkä menisi läpi.
- Satulassa on pari 1-2cm pituista viiltoa. Eivät haittaa mitenkään, mutta tuskin menisi läpi.
- varmaan muutakin vielä löytyisi, mutta tämä riittänee...
Testasin toisesta cx:stäni IgniTech cdi-boksia tähän customiin ja FLATAM!!!! Käynnistyi nätisti. Toimi hienosti joka kierrosalueella. Toimi täydellisesti. Eli uutta IgniTechiä tilaukseen ja muuta tuolle ei tarvitsekaan tehdä. Kaikki toimii ja pyörä on täysin ajokuntoinen. Noihin muihin osiin uppoavilla rahoilla maksan muutaman vuoden vakuutusmaksuja tähän.
Ihan vain omaksi muistoksi että vuonna 2012 liikennevakuutus näihin oli seuraavanlaiset.
- Oranssi cx500 173€ vuodessa (bonus liikenne -45%).
- Punainen custom cx500 230€ vuodessa (bonus lähtöbonus -20%).
Ja kun listojen makuun päästiin, niin kyllä kait tarvii tuonne tehdä "Reiskallekin" oma huoltokirja-sivu, jonne todo-lista perus huolloista mitä talven aikana voisi suorittaa.
Ei muutaku punanen normi käyttöajoon, ja toisesta askartelet sen cafe-racerin...
VastaaPoistaSillain, ilman rälläkkää ja hitsilaitetta, että sen saa palautettua lähtökuoppiinsa tarpeen vaatiessa...