Tällaiset ei ole ollenkaan hyvä juttu. V2 kone tärisee niin paljon, että liitokset pitää olla vähän parempia kuin tämä. Siispä kävin pyörää aika hyvin läpi ja ihan jokainen sähköliitin, jonka löysin, kävin puhdistaen läpi hapettumista. Suihkin perään contact protectia ja uudelleen kiinni.
Samalla muutamia huonoja erikoisia sähköliitoksia pätkin poikki ja uudet paremmat liitokset tilalle. Käyttövarmuutta pyörään.
Myös tuli asennettua penkin alle rele, josta virrat lämpökahvoille. Vanhat kahvatupit irti mattopuukolla ja uutta tilalle. Ongelmaa meinasi tulla lähinnä kaasukahvatupen kanssa. Alkuperäisen tupen alla tuo kaasukahvan valkoinen muoviputki sisälsi toisessa päädyssä aika paksua muovikerrosta. Piti ottaa dreemeliä ja siihen hiovaa kiekkoa, jolla sai viilattua muovit ohuemmaksi. Sitten saikin työnnettyä kahvatupin paikalleen ongelmitta.
Lämpötilan säädin on näissä yleensä aina aika isoja. Yleensä pyrin piilottamaan sen. Customissa on aika vähän paikkoja mihin piilottaa, siten että käytettävyys on kuitenkin vielä helppo. No tässä oli kromattu säädinkin, niin pistin sen kylmästi kytkinkahvan puolelle sarviin kiinni. Ehkä siihen silmä tottuu.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti