tag:blogger.com,1999:blog-5409598386052480880.post4604363314159356800..comments2023-12-28T10:35:51.725+02:00Comments on Tuumaustauko - asiaa moottoripyöristä: VN750 uutta vaijeria ja uusi jännitteensäädinTuumaustaukohttp://www.blogger.com/profile/11015391129119191533noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-5409598386052480880.post-68031128112178139622023-08-11T09:21:42.675+03:002023-08-11T09:21:42.675+03:00Ajat kunnon lenkin ja koitat kädellä jännitteensää...Ajat kunnon lenkin ja koitat kädellä jännitteensäädintä heti pysähdyttyäsi, niin kyllä se huomattavan lämmin on, vaikka sijainti on tuossa viimassa. On aivan väärä paikka se alkuperäinen paikka pakoputken kuuman yhdyspöntön ja akun välissä, missä viimaa ei juuri ole. <br /><br />Loppujen lopuksi kallis ja isotöinen homma lähteä purkamaan koko moottori vaihtaakseen staattorin moottorin sisältä, jos kuumuudesta hajonnut jännitteensäädin polttaa myös staattorin. Sitä tapahtuu näissä yllättävän paljon.Tuumaustaukohttps://www.blogger.com/profile/11015391129119191533noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5409598386052480880.post-24219984565318622992023-08-11T09:08:49.179+03:002023-08-11T09:08:49.179+03:00Sattumalta valitsin jännitteen säätimen paikaksi t...Sattumalta valitsin jännitteen säätimen paikaksi tuon saman ja kyllä akun alla oleva paikka on täysin väärä.Motorm.https://www.blogger.com/profile/14462626093456187356noreply@blogger.com